اسکریپت افکت جاوا شمارنده اعداد

در پست امروز آذر اسکریپت شما رو به دنیای زیبای جی کوئری میبریم و با معرفی یک اسکریپت ساده و جذاب در خدمت دوستان عزیز خواهیم بود. طرز کار این تابع بدین صورت می باشد که از عدد صفر تا عددی که مد نظر شما میباشد را به سرعت پیمایش و به محض رسیدن به عدد دلخواه شما ایست میکند . در ضمن هم متواند از زمان لود صفحه شروع شود و هم می تواند پس از لود کامل صفحه اسکریپت افکت جاوا شمارنده اعداد وارد میدان و شمارش را شروع کند .

 

آموزش استفاده از اسکریپت افکت جاوا شمارنده اعداد

فایل های jquery.number.css را در بخش قالب بارگذاری کنید. (البته فراموش نکنید که پیش از فراخوانی فایل JS، حتما باید کتابخانه جی کوئری رو هم در صفحه داشته باشید.)

<script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.10.2/jquery.min.js"></script><script src="jquery.numberr.js"></script>
حال برای نمایش در سایت باید کد html زیر را وارد نمایید ( نوع تگ مهم نیست , برای مثال از h1 استفاده میکنم )
<h1 id="Test"></h1>
نکته ۱ :‌ کد جاوا اسکریپت بالا زمانی که وب سایت به صورت کامل لود شود اجرا میشود . اگر میخواهید به محض خواندن توسط مرورگر و قبل از لود کامل اجرا شود , میتوانید در خط آخر ( = window.onload ) را حذف نمایید.

نکته ۲ :‌ کاملا بدیهی است که در خط آخر 1000 به معنی عدد هدف و Test به معنی آی دی تگ هدف می باشد که میتوانید این دو مقدار را تغییر دهید .

مثلا اگر میخواهید تا عدد 3500 را در آی دی azarscript نمایش دهد , به این صورت تغییر دهید :

(‘VmsNumber(3500,’azarscript

نکته ۳ :‌ برای استفاده بیشتر به صورت هم زمان از این تابع , میتوانید خط آخر را به تعداد دلخواه کپی کرده و دو مقدار آن را تغییر نمایید .

 

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...